مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه این شهرستان در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله ۲۰ سری جهیزیه مجموعاً به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان را تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع کرد.

۲۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی قوچان اهدا شد

به گزارش قدس خراسان، شهرام حسن‌آبادی اظهار کرد: هم‌زمان با ایام ولادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و به یاد ۱۰۵ شهید ورزشکار این شهرستان، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله اقدام به تهیه ۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند کرد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها به حدود ۴۰ میلیون تومان می‌رسد، افزود: هر سری شامل یخچال، جاروبرقی، لباسشویی تمام‌اتوماتیک، تلویزیون و اجاق‌گاز بوده است که میان نیازمندان از پیش‌شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با یادآوری این موضوع که از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۳ سری جهیزیه طی دو مرحله توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در این شهرستان توزیع‌شده است، تصریح کرد: اقلام توزیعی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، سرویس چینی، لوازم آشپزخانه و... بوده است که رقم ریالی هر سری جهیزیه به حدود ۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.