معاون بازرسی اداره کل صمت استان همدان با اشاره به اجرای مانور سراسری بازرسی از اماکن، اصناف و بازار استان همدان، از تشکیل ۱۰ پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک در این مانور خبرداد.

۱۰ پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک در مانور سراسری بازرسی در همدان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مرتضی بیدآبادی اظهارکرد: در مانور یک روزه بازرسی از اماکن، اصناف و بازار همدان که با حضور ۲۶ تیم بازرسی انجام شد، ۷۵ پرونده تشکیل شده که بیشترین پرونده تخلف در زمینه لاستیک، قاچاق و آرایشگاه زنانه بوده است.

وی افزود: عرضه لاستیک باید در قالب سامانه جامع تجارت صورت بگیرد اما با توجه به مشکلاتی که در زمینه تولید لاستیک به وجود آمده بود تاحدودی بازار ملتهب شده است که براین اساس بازرسی و نظارت بر قیمت و عرضه لاستیک به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

بیدآبادی ادامه داد: از ابتدای آبان خرید و فروش لاستیک باید در پلتفرم‌های اینترنتی و سامانه فروش شفاف انجام شود که این طرح به صورت آزمایشی شروع شده است، که در این راستا ۱۰ پرونده احتکار و گرانفروشی در زمینه لاستیک در استان همدان تشکیل شده است.

وی گفت: همچنین درمانور سراسری بازرسی از اماکن و اصناف ۱۵هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که در این رابطه هفت پرونده تشکیل شد.

معاون بازرسی اداره کل صمت استان همدان با بیان اینکه هفت پرونده تخلف آرایشگاه‌های زنانه در استان تشکیل شده است، افزود: گرانفروشی تخلف عمده آرایشگاه‌های زنانه بوده است. ضمن اینکه تخلفاتی از جمله دخالت در درمان و اقدامات پزشکی از تخلفاتی است که دانشگاه علوم پزشکی برآنان نظارت دارد.

بیدآبادی با اشاره به اینکه عدم نصب نرخ‌نامه و عدم صدور فاکتور یکی دیگر از تخلفات آرایشگاه‌های زنانه است، تأکید کرد: امسال به صورت هفتگی با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه از آرایشگاه‌های زنانه بازرسی صورت می‌گیرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.