استاندار بوشهر با بیان اینکه پیمانکاران قطعات مختلف خط ریلی بوشهر انتخاب شدند گفت: پروژه راه‌آهن شیراز، بوشهر، عسلویه به طول ۴۵۰ کیلومتر تأمین اعتبار شده است.

تأمین اعتبار پروژه راه‌آهن شیراز ـ بوشهر ـ عسلویه‌/ پیمانکاران قطعات انتخاب شدند

به گزارش قدس آنلاین،  احمد محمدی‌زاده صبح امروز با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، ضمن نشست با مدیران و کارکنان این مجموعه، با تعدادی از ارباب رجوع نیز ملاقات و در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم در این حوزه قرار گرفت.

استاندار بوشهر در بازدید از واحدها و بخش‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی و نشست با مدیران و کارشناسان، آخرین وضعیت پروژه‌های حوزه مسکن و راهسازی در استان را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع در تکمیل این پروژه‌ها تأکید کرد.

وی آزادراه بوشهر به شیراز، پروژه راه آهن، نهضت ملی مسکن و بزرگراه‌ها را از مهمترین طرح‌های این حوزه دانست و بیان کرد: تکمیل طرح‌های راهسازی و بزرگراه‌های در دست اجرا نیز مورد توجه و تأکید قرار دارد و باید اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها در کمترین زمان تأمین شود.

محمدی‌زاده به خط ریلی بوشهر پرداخت و با بیان اینکه طول این طرح 450 کیلومتر است خاطرنشان کرد: برای تمام قطعات خط ریلی بوشهر پیمانکاران آن انتخاب شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه راه‌آهن شیراز، بوشهر و عسلویه تأمین اعتبار شده است تصریح کرد: قطعات مختلف این طرح از پیشرفت فیزیکی متفاوتی برخوردار هستند و نسبت به گذشته پیشرفت آنها افزایش یافته است.

وی به اهمیت طرح‌های حوزه مسکن و راهسازی پرداخت و اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و در استان بوشهر تاکنون اقدامات لازم برای تسریع در این طرح انجام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.