ارتش پاکستان اعلام کرد که در عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی پس از حمله صبح امروز گروهی از تروریست‌ها به یک پایگاه نیروی هوایی هر ۹ مهاجم از پای درآمده و نقشه تروریست‌ها برای تخریب تاسیسات دفاعی خنثی شد.

۹ تروریست در حمله به پایگاه نیروی هوایی پاکستان کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، درپی حمله صبح امروز تعدادی از مهاجمان که سعی در یورش به داخل پایگاه آموزشی متعلق به نیروی هوایی در شهر میانوالی در ایالت پنجاب داشتند، نیروهای امنیتی پاکستان در اقدامی موثر و سریع جلوی هرگونه پیشروی مهاجمان را گرفتند.

منابع خبری در پاکستان گزارش دادند که تروریست‌ها اقدام به انفجار انتحاری کرده و تلاش داشتند با سلاح سنگین پایگاه هوایی را هدف قرار دهند.

ارتش پاکستان اعلام کرد که عملیات پاکسازی به سرعت توسط نیروهای امنیتی آغاز شد و طی آن هر ۹ تروریست دخیل در حمله امروز کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: تروریست‌ها در حین تبادل آتش به یک انبار کوچک سوخت و ۳ فروند هواپیمای از کارافتاده آسیب رساندند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله ناکام صبح امروز به پایگاه هوایی پاکستان را برعهده نگرفته است در عین حال گفته می‌شود یک گروه تروریستی متحد با طالبان پاکستانی موسوم "تحریک جهاد پاکستان" مسوولیت این حمله را برعهده گرفته است.

براساس این گزارش، آمار حملات تروریستی در پاکستان طی یکسال اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است. روز گذشته (جمعه) درپی انفجار بمب در شمال غرب این‌ کشور ۶ نفر کشته شدند درحالی که حمله عناصر تروریستی به کاروان نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان پاکستان منجر به جان باختن ۱۴ نظامی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.