سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و در آستانه هفته فرهنگ عمومی، زنگ تعلیم و تربیت و فرهنگ عمومی در یکی از مدارس دخترانه استعدادهای درخشان مشهد نواخته شد.

زنگ فرهنگ عمومی در مدرسه نخبگانی مشهد نواخته شد

به گزارش قدس خراسان، افشین تحفه گر اظهار کرد: پس از نواخته شدن این زنگ، نشست تخصصی در حوزه مولفه های فرهنگ عمومی با حضور نوجوانان نخبه در محل مدرسه برگزار و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی به ریاست نماینده ولی فقیه، نایب رییسی استاندار و دبیری رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر شورای استانی، ۲۸ شورای فرهنگ عمومی فعال در شهرستانهای مختلف را در قالب دبیرخانه تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: برنامه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در سال جاری بر افزایش کیفیت مصوبات و اجرایی شدن آنها و ارتباط بیشتر با بطن جامعه و همکاری بیشتر با دستگاه های متولی استوار شده است و در این راستا در حوزه دانش آموزی با پیگیری این شورا نخستین پارک علم و فناوری دانش ‌آموزی کشور با عنوان "سرزمین علم و فناوری نوجوانان " در مشهد به بهره برداری رسید که تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.