۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 932058

چند تن از بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی این تیم با استقلال تاجیکستان به ویروس آنفولانزا مبتلا شده‌اند و این در حالی است که ممکن است در چند روز آینده این ویروس به دیگر بازیکنان نیز سرایت کند.

پرسپولیس در شرایط حاد به تاجیکستان رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس روز سه‌شنبه در ورزشگاه ملی دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ باید به مصاف تیم استقلال تاجیکستان برود.

سرخپوشان درحالی  ماسک به صورت به تاجیکستان رسیدندکه وضعیت چند بازیکن این تیم برای همراهی در بازی روز سه‌شنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد. علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و سینا اسدبیگی بازیکنانی هستند که به علت سرماخوردگی و ویروس آنفلوآنزا روز گذشته در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از اعزام به تاجیکستان غایب بودند و همین موضوع وضعیت آن‌ها برای بازی با استقلال تاجیکستان را نامعلوم کرده است. این در حالی است که ممکن است ویروس آنفلوآنزا در روزهای آینده به دیگر بازیکنان تیم سرایت کند و در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان گل‌محمدی را در شرایط حاد قرار دهد.

گفتنی است پیش از این مهدی ترابی به همین دلیل بازی با صنعت نفت آبادان را از دست داد ولی اکنون مشکلی برای بازی با استقلال ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.