۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵
کد خبر: 933045

پس این مداد و دفترها چه می گویند ...

عقیل رحمانی، خبرنگار اعزامی قدس به جنوب لبنان

رژیم جنایتکار مدعی است در این اقدام مقاومت را هدف گرفته! اگر رزمندگان حزب الله بودند پس این مداد و دفترها چه می گویند؟

امروز سه شنبه 7 نوامبر (16 آبان)، برای شرکت در مراسم تشییع شهدایی که دیروز در حوالی روستای «بلیدا» در جنوب لبنان مورد هدف پهپادی رژیم متجاوز اسرائیل قرار گرفتند به این محل رفتم. در تهاجم مذکور ۳ دختر بچه همراه مادربزرگشان به شهادت رسیدند و مادرشان که زخمی شده هم بیمارستان است. جمع زیادی از مردم برای بدرقه مسافران کوچک بهشتی آماده بودند. خبرنگاران از رسانه های مختلف نیز ریداد را پوشش می دادند.

بعد برگزاری مراسم، برای بازدید به محلی که خودروی مذکور هدف قرار گرفته بود رهسپار شدیم، مکانی در حدود چهار کیلومتری بلیدا. در شرح واقعه باید گفت، خودرو بر اثر شدت انفجار، روی جاده آسفالت چند متری کشیده و به بیرون منحرف و درون گودالی سقوط می کند. خودرو پر از ترکش بود. این یعنی موشک شلیک شده، دارای قدرت بسیاری بوده و آثار بسیاری ایجاد کرده است.

مداد و کتاب و دفتر و دیگر نوشت افزار دانش اموزان شهید هنوز در صحنه بود. من به عینه آنها را دیدم. رژیم جنایتکار مدعی است در این اقدام مقاومت را هدف گرفته! اگر رزمندگان حزب الله بودند پس این مداد و دفترها چه می گویند؟

صحنه را ترک می کنم. بالای سرمان موشک های مقاومت زوزه کشان در حال حرکت به سمت فلسطین اشغالی است. سامانه گنبد آهنین دشمن هم وارد عمل شده. برخی رهگیری می شود و برخی هم به اهدافی در شهرک صهیونیستی کریات شمونه پشت مرز لبنان برخورد می کند. این یعنی چشم در برابر چشم و اینکه دشمن تاوان تمام جنایات خود را پس خواهند داد؛ به اذن خدا انشاالله.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.