رئیس کمیته خانواده و جمعیت برنامه هفتم توسعه با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای کالا برگ حمایتی مادران دارای فرزند زیر 2 سال، گفت: مقرر شد شیرخشک، لبنیات و پوشاک بچه در قالب یک بسته حمایتی ویژه به صورت یارانه‌ای در اختیار مادران قرار گیرد.

کالا برگ حمایتی الکترونیکی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه توانای خبرگزاری فارس،  احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت توجه به حمایت از خانواده به خصوص مادران دارای فرزند شیرخوار زیر ۲ سال، گفت: امروز در کمیسیون تلفیق در بررسی  جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کشور موضوع حمایت ویژه از مادران دارای فرزند شیرخوار زیر ۲ سال در قالب یک بسته حمایتی ویژه مورد تأیید و رای نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوب امروز کمیسیون تلفیق دولت مکلف شد در طول برنامه هفتم توسعه کشور نسبت به تدارک یک بسته ویژه حمایتی مادر و نوزاد در قالب ارایه خدمات مورد نیاز فرزندان شیر خوار زیر ۲ سال اقدام کند.

مسول کمیته خانواده و جمعیت برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد: بر اساس این حکم، دولت مکلف شد کالا برگ حمایتی ویژه الکترونیکی را صادر کند.

راستینه خاطر نشان کرد: در این کالا برگ مقرر شد موارد مورد نیاز نوزاد از جمله شیرخشک، لبنیات و پوشاک بچه در قالب یک بسته حمایتی ویژه به صورت یارانه‌ای در اختیار مادران قرار بگیرد تا از خانواده ایرانی به صورت ویژه حمایت شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.