وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور و ثبت رکورد تاریخی وصول درآمدهای مالیاتی در دولت سیزدهم محقق شد.

خاندوزی: تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور در دولت سیزدهم محقق شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «سید احسان خاندوزی» با اهدای لوح سپاس به «محمدهادی سبحانیان» از اقدامات ارزنده و عملکرد درخشان سازمان امور مالیاتی کشور در ثبت رکورد تاریخی در وصول درآمدهای مالیاتی و همچنین اجرای موفق و کم نظیر در تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‏های مستقیم از رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر کرد.

برپایه این گزارش، در متن لوح سپاس خاندوزی آمده است:

«تهیه و تدوین برنامه های متنوع در راستای تحقق اهداف علیه نظام و عملیاتی شدن سیاست های کلی اقتصادی و به تبع آن تامین آسایش و رفاه بهترین بندگان خدا افتخار بی بدیلی است که نصیب خدمتگزاران مردم در آن سازمان شده است.

اجرای موفق و کم نظیر تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‏های مستقیم به عنوان یکی از قوانین مترقی مالیاتی در سال جاری مرهون تلاش ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر همه مدیران و کارکنان آن سازمان است.

تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور در دولت سیزدهم، ثبت رکورد تاریخی وصول درآمدهای مالیاتی همراه با اجرای برنامه‌های مختلف با هدف ارتقای فرهنگ مالیاتی و اجرای برنامه‌های متنوع اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی که توسط روابط عمومی آن سازمان میسر شده است، مسیری است که می تواند به عنوان الگویی موفق برای سایر حوزه های اقتصادی تبدیل شود.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.