اشکان خورشیدی داور دیدار پایانی جام حذفی فصل گذشته معتقد است در زمینه ورود تجهیزات کمک داور ویدیویی به ایران سازمان لیگ کوتاهی می‌کند!

حمله داور سرشناس به مدیران فوتبال: آنها علنی کوتاهی می‌کنند!

به گزارش قدس آنلاین، اشکان خورشیدی که یکی از داوران مطرح فوتبال کشورمان به حساب می آید، هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را به دلیل مردود شدن در تست از دست داد که خودش می  گوید این به خاطر مصدومیت بوده است. این داور با قبولی در تست مجدد یک بار دیگر به جمع داوران لیگ برتر برگشته و با سوت در لیگ یک امیدوار است در هفته‌های آینده بار دیگر با قضاوت بازی‌های مهم به لیگ برتر بر گردد.

اما دیدگاه این داور در مورد بکارگیری از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در نوع خود جذاب است. او در این خصوص به سازمان لیگ حمله کرده و می گوید؛ «ما همانند سایر اهالی فوتبال درخواست داریم که هر چه زودتر VAR وارد کشور شود. دائماً گفته می‌شود که ما تحریم هستیم و نمی‌توانیم از تجهیزات کمک داور ویدیویی استفاده کنیم، در صورتی که سازمان لیگ در خصوص این موضوع کوتاهی می‌کند. البته باید بگوییم که حتی با بودن VAR هم اشتباهات کاملاً از بین نمی‌رود اما به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. در طول این مدت صحبت‌های زیادی در خصوص ورود تکنولوژی VAR مطرح شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و ما هنوز از داشتن این سیستم محروم هستیم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.