سیتیزن‌ها به جذب وینگر سابق خود علاقه دارند و در این میان لیورپول نیز وضعیت وینگر ملی پوش بایرن مونیخ را دنبال می‌کند

منچسترسیتی در اندیشه خرید لروی سانه در تابستان ۲۰۲۴

منچسترسیتی قصد دارد بار دیگر برای خرید لروی سانه، وینگر سابق خود و حال حاضر بایرن مونیخ، اقدام کند.

به گزارش کریستین فالک، خبرنگار بیلد، منچسترسیتی برای خرید لروی سانه در تابستان ۲۰۲۴ آماده می‌شود و لیورپول نیز وضعیت وینگر ۲۷ ساله بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را زیر نظر دارد. 

لروی سانه سال ۲۰۲۰ با انتقالی ۶۰ میلیون یورویی (11 + 49 میلیون یورو) از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و تا ۲۰۲۵ با باواریایی‌ها قرارداد دارد. با اینکه سران بایرن مونیخ بارها از تمدید قرارداد این وینگر ملی پوش صحبت کرده‌اند تاکنون هیچ قراردادی امضا نشده است و در این صورت با پایان فصل 24-2023، سانه وارد سال پایانی قرارداد خود خواهد شد. سانه در سال 2016 با انتقالی 52 میلیون یورویی از شالکه به منچسترسیتی پیوست و طی 135 بازی برای این باشگاه موفق به ثبت 39 گل و 45 پاس گل شد. با خروج ریاض محرز منچسترسیتی به وینگر تخصصی چپ پا نیاز دارد و سانه می‌تواند به خوبی نیازهای آنها را برطرف کند.

لیورپول نیز در تابستان امسال پیشنهاد نجومی و ۱۵۰ میلیون پوندی الاتحاد برای محمد صلاح را رد کرد و گفته می‌شود این باشگاه عربستانی در تابستان آینده برای خرید صلاح اقدام خواهد کرد و در صورت فروش وینگر مصری، قرمزهای آنفیلد برای خرید لروی سانه تلاش می‌کنند.

بعید است بایرن مونیخ به این سادگی راضی به فروش سانه شود چرا که این بازیکن در این فصل عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته و با تشکیل زوجی رویایی با هری کین در ۱۱ بازی بوندسلیگا، آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده است. او در لیگ قهرمانان نیز در ۴ بازی یک گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.