مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، در راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت خود را از کودکان مظلوم اعلام کردند.

ایرانی‌ها یکپارچه علیه جنایات اسرائیل برخاستند

به گزارش قدس آنلاین، با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکاف عظیم ایجاد شده در سازه‌های رژیم جعلی و جنایت‌کارترین ماشین کشتار انسان‌های بیگناه در جهان معاصر، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند. این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون باعث کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد فلسطینی شده و بازماندگان از آب، برق، غذا و دارو و از همه چیز محرومند و در همین لحظه دو و نیم میلیون در معرض قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیر قرار دارند که قلب هر انسانی را منقلب و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان گردد و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، در راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت خود را از کودکان مظلوم اعلام کردند ‌و ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شدند.

تجمع فلسطینی مردم خراسان شمالی

 مردم شهرها و روستاهای خراسان شمالی امروز در تجمعاتی بزرگ و حماسی جنایات رژیم منحوس اسرائیل علیه کودکان غزه را محکوم و خواستار توقف فوری این جنایات شدند.

در تجمع مردم انقلابی بجنورد که از ساعت ۹ صبح امروز در میدان شهید آغاز شده است، اقشار مختلف مردم رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. مردم در این تجمع اعلام کردند یک صدایی شیعه و سنی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آن‌ها است.

اقشار مختلف جوانان و نوجوان در این تجمع گفتند، به‌رغم اینکه قریب به ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد و صهیونیست‌ها همه توان خود را برای به‌دست آوردن یک پیروزی به‌کار گرفته‌اند، به جرأت می‌توانیم بگوییم هنوز هیچ پیروزی برای رژیم اسرائیل به دست نیامده و این نشانگر ایستادگی مردم غیور غزه است. 

زنان و مادران انقلابی استان خراسان شمالی در این تجمع به همراه فرزندان خردسال و عروسک فرزندانشان حضوری پر رنگ دارند و از مجامع بین‌المللی خواستند جنایت ددمنشانه علیه مردم و کودکان مظلوم غزه را فورا متوقف و راه کمک‌های انسانی به غزه باز شود.

کفن پوشان ایلامی در حمایت از مردم غزه به میدان آمدند

مردم استان ایلام همزمان باسراسر کشور در راستای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کودک کشی و فاجعه انسانی آنان در غزه،تجمع کرده و این جنایات را محکوم کردند.

این تجمع با حضور آحاد مردم و مسئولان ارشد درسراسر استان،ساعت ۹ و ۳۰ امروز ۲۷ مهرماه برگزار شد.مردم شهر ایلام نیز همچون دیگر نقاط کشور از چهار راه رسالت تا میدان شهید کشوری با شعار دادن علیه این رژیم،حمایت از مردم مظلوم غزه جنایات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیست را محکوم کنند.

اجتماع عظیم مردم استان مرکزی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

 مردم شهرها و روستاهای استان مرکزی، زادگاه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی امروز در تجمعاتی بزرگ و حماسی جنایات رژیم منحوس اسرائیل علیه کودکان غزه را محکوم و خواستار توقف فوری این جنایات شدند.

در تجمع مردم انقلابی مردم اراک، مرکز استان مرکزی که از ساعت ۱۰ صبح امروز در میدان شهدای اراک(خیابان امیرکبیر) آغاز شده است، اقشار مختلف مردم رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. مردم در این تجمع اعلام کردند یک صدایی شیعه و سنی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آن‌ها است.

اقشار مختلف جوانان و نوجوان در این تجمع گفتند، به‌رغم اینکه قریب به ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد و صهیونیست‌ها همه توان خود را برای به‌دست آوردن یک پیروزی به‌کار گرفته‌اند، به جرأت می‌توانیم بگوییم هنوز هیچ پیروزی برای رژیم اسرائیل به دست نیامده و این نشانگر ایستادگی مردم غیور غزه است. 

تجمع مردم سراسر آذربایجان‌غربی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

 تجمع سراسری اعتراض به جنایات آمریکا در نوار غزه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان، زنان و مردان در سراسر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در مراسم تجمع شهرستان ارومیه که در محل خیابان شهید سلیمانی این شهر برگزار شد، حاضران با سر دادن شعارهای انقلابی و مخالفت با اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین مخافت کردند.

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در قزوین

 روز جهانی کودک یادبودی است که به افتخار کودکان و به منظور یادآوری حقوق آن ها نامگذاری شده است. کودکانی که روحیه لطیفی دارند و حساس ترین گروه جامعه هستند.

روز جهانی کودک، به صورت کلی فرصتی برای ایجاد تغییر و آگاهی در سطح جهان است. این روز ظرفیتی است که در آن حقوق کودکان را به خود یادآوری کنیم، درکشان کنیم و برای کودکان معصومی که رنج و خشونت های زیادی را تحمل میکنند، چاره ای بیندیشیم.

اما امسال روز جهانی کودک حال و هوای بسیار غم انگیزی دارد، مردم جهان متحیرانه و ناباورانه شاهد جنایت های فجیع و غیر قابل وصفی در گوشه ای از دنیا بر علیه کودکان و نوزادان بی پناه هستند.

صدای «الله‌اکبر» از خیابان‌های شهر به‌هم می‌پیچد؛ در میان شعارها و وزان پرچم‌های رنگارنگ می‌گذرد و به گلدسته‌های آزادی می‌رسد.

امروز همه آمده‌اند در ۲۷ آبان به فرزندان تین و زیتون سلام دهند؛ به کودکانی که حالا دیگر راه نفس‌کشیدن هم ندارند و رنگ آسمان شهرشان به رنگ سرخ است، رنگ شهادت.

سرخ، یگانه رنگی است که سال‌ها است با مردم فلسطین خو گرفته‌است، از آن روزها که با پرتاب سنگ به میدان نبرد می‌رفتند و انقلابشان انتفاضه نام گرفت تا همین روزها که راکت‌ها را در طوفان‌الاقصی از دژهای حائل عبور دادند.

تجمع شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در حمایت از مردم غزه
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت ایران اسلامی صبح امروز در ۶۰ نقطه شهری و روستایی استان با برگزاری تجمع خشم و انزجار خود از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونستی و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان تجمع از ساعت ۹ صبح در محل میدان «آزادی» آغاز شد و حدود ۲ ساعت به طول انجامید. در این تجمع مردم شیعه و سنی با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و حملات جنون‌آمریز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم غزه اعلام و بر مقابله با ظالمان دنیا و حمایت از مظلومان عالم تاکید کردند.

جامعه عشایری شهرستان هامون از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان با تجمع در بستر خشکیده تالاب هامون و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند. اقدام قابل توجه دیگر رژه تراکتوری کشاورزان شهرستان هامون در حمایت از مردم مظلوم غزه بود.

تجمع شیرازی‌ها در محکومیت جنایات "آمریکا و اسرائیل"

 تجمع حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، با حضور آحاد مردم و مسئولان ارشد در ۱۵۰ نقطه فارس و در شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

از ساعت ۹ و ۳۰ امروز ۲۷ مهرماه مردم شهر شیراز همچون دیگر نقاط کشور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گرد هم آمدند تا با حمایت از مردم مظلوم غزه جنایات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیست را محکوم کنند.

مردم با سر دادن شعارهایی برعلیه بمباران بیمارستان‌ها و کشتار بی‌رحمانه کودکان فلسطینی در نوار غزه این جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.گفتنی است در راستای سهولت تردد شهروندان و دانش‌آموزان شیرازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیر تردد توسط شهرداری شیراز شده است.

فریاد بوشهری‌ها علیه ‌اسرائیل از کنار خلیج همیشه فارس‌

 مردم بوشهر صبح امروز با تجمع در کنار خلیج‌فارس ضمن حمایت از کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین به ویژه مردم غزه جنایات کودک‌کشان صهیونیستی را محکوم کردند.در این تجمع که در میدان رئیس علی دلواری بوشهر تشکیل شد کودکان بوشهری با سرود زیبای خود در وصف کودکان فلسطینی خواستار توقف سریع کودک‌کشی در غزه شدند.

در این آیین تجمع‌کنندگان بوشهری از حکام عرب و دولت‌های اسلامی به‌جای اقدامات نمایشی و محکومیت زبانی خواستند ارتباط اقتصادی با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را ‌قطع کرده وبا شناسایی نشان‌های اقتصادی و تجاری کالاهای صهیونیستی، اجناس و کالاهای این رژیم منحوس در سراسر جهان تحریم شود.

اجتماع مردم کردستان علیه جنایات اسرائیل

 ۴۳ روز از عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان‌الاقصی» و بعد از آن جنایات رژیم صهیونیستی در کشت‌وکشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطینی با حمایت آمریکا برای جبران شکست خود می‌گذرد، روزانه شاهد خبرهای ناخوش از خون ریختن هم‌نوعانمان در غزه هستیم.

اسرائیل روزانه با بمباران نقاط مختلف، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و خانه و کاشانه مردم و کشت‌وکشتار و مجروحیت هزاران نفر فشار می‌آورد تا مردم غزه را نابود و از سرزمین خود آواره کند، جنایتی که از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون بی‌سابقه بوده است. سکوت مدعیانی همچون سازمان حقوق بشر در برابر این جنایات هولناک در حالی‌ است که احساسات مردم سراسر کشور ایران به‌ویژه کردستانی‌ها جریحه‌دار شده است و از آن زمان تاکنون در راهپیمایی‌ها و تجمعات مختلف مردمی، اعتراض خود را به گوش دنیا رسانده‌اند.

در همین زمینه، امروز نیز تجمع اعتراض‌آمیز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان کردستان در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در شهرستان‌ها برگزار شد. نماینده ولی فقیه در استان کردستان در تجمع اعتراضی دهگلان شرکت کرده است و سخنران مراسم سنندج نیز فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان است.

راهپیمایی مازندرانی‌ها در محکومیت جنایات اسرائیل

مردم در شهرهای مختلف مازندران راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.این راهپیمایی همزمان با حرکتی هماهنگ با مناطق مختلف جهان ، سبب شد مردم مازندران با اعلام حمایت از جبهه مقاومت در غزه و فلسطین راهپیمایی کنند.مردم با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواهان توقف کشتار کودکان و زنان بی پناه در فلسطین شدند.

اجتماع عظیم کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مردم مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهری و روستایی همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند، تا یکی دیگر از بزرگترین اجتماعات خودجوش مردمی این دیار در حمایت از مظلومان و تقابل با ظالمان را به نمایش بگذارند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «الله اکبر» و...انزجار، خشم و نفرت خود را از جنایات وحشیانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و متحدانش را در غزه اعلام کردند.

یکی از تصاویر زیبا و ثبت شده در اجتماع باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در این روز تاریخی حضور برخی جوانان با کفن بوده که آمده بودند که بگویند برای دفاع از مظلومان تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.