۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 937804

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از تمدید دورکاری دستگاه های اجرایی تا پایان سال خبر داد.

دورکاری دستگاه های دولتی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالعلی کریمی در خصوص تمدید دورکاری دستگاه های اجرایی بیان کرد: با توجه به تصمیم گیری های صورت گرفته و در راستای افزایش بهره وری کارکنان مقرر شد دورکاری ادارات استان فارس در روزهای پنجشنبه تا انتهای سال تمدید شود.

وی اضافه کرد: دستگاه های دولتی ، موسسات و ادارات دولتی مشمول این مصوبه شده این در حالی است که دستگاه های امدادی، بهداشتی ، درمانی ، خدمات رسان  همچنان به روال قبل به فعالیت خود ادامه خواهند  داد لازم به ذکر است که مصوبه دورکاری روزهای پنجشنبه در خصوص شعبه های بانک ها صادق نبوده اما سرپرستی شعبه های بانک ها میتوانند از این مصوبه استفاده کنند.

کریمی تاکید کرد: ۶۶ دستگاه گزارش دورکاری خود را به استانداری ارسال کرده و مورد موافقت قرار گرفته و ۲۹ دستگاه نیز با توجه به نوع فعالیت ادارات مرکزی در تهران در روزهای پنج شنبه تعطیل یا دارای دورکاری هستند.

به گفته این مقام مسئول ساعت کار دستگاه های اجرایی در طول هفته باید به گونه ای باشد که حتما ۴۴ ساعت تمام باشد و ادارات  در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح لغایت ۱۵ بعد از ظهر باید فعالیت داشته باشند.

کریمی تصریح کرد: در روزهای پنج شنبه ادارات تعطیل نیستند بلکه خدمات خود را باید از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح لغایت ۱۴ به صورت دورکاری ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.