تیم بحران‌زده فوتسال پوشاک حافظ ساری که امسال نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور است، پیش از آغاز نیم‌فصل دوم این مسابقات به پایان راه رسید و در آستانه واگذاری امتیاز یا انحلال قرار گرفت.

پایان زودهنگام حضور حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال؛ واگذاری یا انحلال

به گزارش قدس آنلاین،  مالک باشگاه ورزشی حافظ ساری عصر دیروز -چهارشنبه- با انتشار نامه‌ای با موضوع اعلام آمادگی واگذاری امتیاز این تیم لیگ برتری و تصمیم‌گیری برای انحلال تیم در صورت نبود متقاضی برای خرید امتیاز باشگاه، به طور رسمی پایان حضور تیمی با نام پوشاک حافظ ساری را در لیگ برتر فوتسال کشور اعلام کرد.

در نامه‌ای که از سوی این باشگاه با امضای حافظ یوسفی گلوردی مالک این باشگاه منتشر شد، اعلام شده است که باشگاه حافظ ساری آماده واگذاری به متقاضیان است.

یوسفی در نامه اعلام واگذاری تیم خود نوشته است: «این باشگاه بدون هیچگونه بدهی و با پرداخت ۲۰ تا ۳۰ درصد مبالغ قراردادهای فصل جاری و تسویه حساب کلی هزینه‌های جاری نیم‌فصل اول مسابقات، اماده همکاری با همه متقاضیان محترم است. لذا مقتضی است کلیه متقاضیان از امروز -۳۰ آبان- (به دلیل شروع نیم‌فصل دوم) نسبت به ارسال تقاضای آمادگی خود اقدام کنند.»

یوسفی در بخش پایانی این نامه به شکلی صریح پایانِ حضور تیمی با نام حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال را اعلام کرده است. چرا که عنوان شده در صورت واگذار نشدن امتیاز تیم در مدت اعلام شده -پنج روز- باشگاه نسبت به انحلال تیم اقدام خواهد کرد.

با این حساب تیم لیگ برتر فوتسال حافظ ساری پیش از آن که حضور در لیگ برتر فوتسال کشور به یک فصل برسد، به پایان راه رسید. در صورتی که این تصمیم مالک باشگاه عملی شود، رکورد کوتاه‌ترین حضور تیمی از مازندران در لیگ برتر فوتسال به نام این تیم ثبت خواهد شد.

تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری که پیش از آغاز این فصل لیگ برتر فوتسال، با خرید امتیاز تیم فوتسال قند کاترین آمل که فصل گذشته در این لیگ حضور داشت وارد این رقابت‌ها شد، از همان ابتدای نیم‌فصل نخست با مشکلات مالی مواجه بود و طی یک نیم‌فصل -۱۳ مسابقه- دو سرمربی در این تیم به دلیل همین مشکلات مالی از سرمربیگری‌ این تیم کناره‌گیری کردند.

این تیم فصل را با سرمربیگری مصطفی نظری آغاز کرد، اما مشکلات مالی‌ تیم پیش از آغاز فصل نمایان شد و به مرور هفته به هفته بیشتر گریبان تیم را گرفت. به طوری که در هفته ششم مسابقات سرمربی جوان این تیم به دلیل محقق نشدن وعده‌های کادر مدیریتی تیم، تصمیم به کناره‌گیری از تیم کرد.

پس از نظری مهدی نعمتی چهره نام‌آشنای سرمربیگری فوتسال هدایت حافظ ساری را به عهده گرفت که او نیز دیروز به همان دلیلی که نظری از مسئولیت سرمربیگری تیم کناره‌گیری کرد، از این تیم جدا شد.

نعمتی در نامه خداحافظی‌اش عنوان کرده بود که «با وجود گذشت نیمی از تعطیلات نیم‌فصل مدیران تیم به دلایل مشکلات مالی نتوانستند برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شروع خوب در نیم‌فصل دوم را اجرایی کنند و به همین دلیل نیز امکان اصلاح و رقم زدن تحول در مسیر حرکت تیم فراهم نیست.»

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور از ۱۳ مسابقه نیم‌فصل نخست فقط یک برد و یک تساوی کسب کرد و با ۱۱ شکست، رکورددار باخت در نیم‌فصل نخست این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است.

حافظ ساری در این ۱۳ مسابقه ۵۵ گل دریافت کرد و با اختلافی زیاد، بدترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.