اختتامیه دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد.

اختتامیه دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌ های منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم معصومی صبح پنجشنبه در اختتامیه دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره خانواده‌ها با روش‌های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌های فضای مجازی آشنا شدند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت جایگاه نیروهای مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی کشور گفت: نیروی پدافند همواره با بصیرت کامل در واقعه‌های مختلف پشتیبان نظام و اسلام بودند.

وی افزود: همه آنهایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروی‌های مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست ناپذیر این نیروها نقش بسزایی دارند.

معصومی با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، بیان کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.