۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 938699

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال سپاهان همراه با کاروان این تیم به اهواز نرفت.

درگیری لفظی آل کثیر با مورایس

به گزارش قدس آنلاین، روزهای پر تنش سپاهان ادامه دارد؛ در جدیدترین اتفاق رقم خورده پس از جدایی نیلسون جونیور، مدافع برزیلی این تیم عیسی آل کثیر، مهاجم زردپوشان که به تازگی قراردادش با این باشگاه ثبت شده از لیست این تیم در مصاف با استقلال خوزستان خط خورد.

آل کثیر که در فهرست بازی امروز با استقلال خوزستان قرار ندارد، مهاجم زردپوشان است که به تازگی این باشگاه توانست قراردادش را به ثبت برساند. او در طول بازی‌هایی که برای سپاهان انجام داده عملکرد خوبی داشته و حتی در اولین حضورش با لباس این تیم در لیگ برتر دبل کرد.

به گفته منابع هواداری نزدیک به باشگاه این تصمیم با نظر مورایس صورت گرفته و به نوعی تنبیه انضباطی است؛ بسیاری از رسانه‌ها خبر از درگیری لفظی این بازیکن با مورایس داده‌اند و همین موضوع سبب شده که وی همراه کاروان زردپوشان برای مصاف با استقلال خوزستان به اهواز نرود.

عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس است و به نظر می‌رسد با وجود حضور مغانلو، اسدی و دابو به این بازیکن کمتر بازی می‌رسد از همین رو سخنانی درباره جدایی وی از ترکیب زردپوشان در نیم فصل نیز به گوش می‌رسد؛ با این حال باید دید هفته آینده مورایس و کادر فنی این تیم چه تصمیمی برای آل‌کثیر می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.