فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خواف اهدا شد
به گزارش قدس خراسان، سرهنگ دوم پاسدار امین سمیعیان روز پنجشنبه در حاشیه توزیع جهیزیه بین زوجهای شهرستان خواف طی گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جهیزیه‌ها شامل اجاق گاز، لباس شویی تمام اتوماتیک، یخچال، جاروبرقی و تلویزیون بود که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی سپاه این شهرستان و خیران تامین و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف ابراز امیدواری کرد: با توزیع این جهیزیه‌ها بین زوجهای نیازمند خواف گام موثری در جهت ازدواج آسان و تکریم خانواده‌ها برداشته خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

سمیعیان گفت: اردوهای جهادی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر بسیجی اعزامی از دانشگاه امام حسین (ع)، محفل انس با قرآن کریم، ویژه‌ برنامه میلاد حضرت زینب (س)، آیین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت، سرکشی از خانواده معظم شهدا، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی، نمایش اقتدار بسیج و برگزاری رزمایش گشت‌های رضویون بسیج، آیین گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح مساجد و برگزاری یادواره شهدای بسیجی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خواف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی با مشارکت نهادهای متولی، طرح لایروبی قنوات روستایی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به روستاها و ویزیت رایگان و همچنین اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوجهای نیازمند و از دیگر برنامه های هفته بسیج در خواف عنوان کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خواف هم از توزیع ۲۱۷ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا نیری گفت: ۷۳ سری جهیزیه هم تا پایان سال جاری بین زوج‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.