سامسونگ سرانجام با گلکسی A۳۵ طراحی مدرن صفحه‌نمایش را برای خانواده‌ی A۳x به‌ارمغان می‌آورد.

عکس| طراحی مدرن گوشی جدید سامسونگ لو رفت!

اگرچه بیشتر مردم منتظر عرضه‌ی گلکسی S۲۴ در ماه ژانویه (دی و بهمن) هستند، این دستگاه تنها گوشی‌ای نیست که سامسونگ روی آن کار می‌کند. برخی از مدل‌های گوشی اقتصادی و گوشی میان رده سامسونگ مانند گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ و گلکسی A۳۵ در ماه‌های آینده وارد بازار خواهند شد. درحال‌حاضر، طراحی گلکسی A۳۵ برای اولین‌بار فاش شده است.

براساس تصاویری که مای‌اسمارت‌پرایس فاش کرده است، ابعاد گلکسی A۳۵ به ۱۶۱٫۶ در ۷۷٫۹ در ۸٫۲ میلی‌متر می‌رسد. فریم آن نیز مانند رندرهای فاش‌شده از گلکسی A۱۵ و A۲۵، برآمدگی جزئی نزدیک به کلیدهای فیزیکی دارد.

مهم‌تر از همه این است که گوشی سامسونگ گلکسی A۳۵ مانند گلکسی A۵۴ بریدگی حفره‌مانند در سطح نمایشگر خود دارد. این بریدگی درمقایسه‌با بریدگی U شکل موجود در گلکسی A۳۴ ارتقای بزرگی محسوب می‌شود.

به‌احتمال زیاد گلکسی A۳۵ از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی +Full HD از نوع اولد (با نام تجاری سوپر امولد) بهره می‌برد. علاوه‌براین، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز مشخصات صفحه‌نمایش این گوشی را تکمیل می‌کند. رندرهای منتشرشده از این گوشی حاکی از آن است که حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش قرار دارد.

احتمال می‌رود که گوشی جدید کره‌ای‌ها به پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ و گرافیک مبتنی‌بر معماری AMD RDNA۲ مجهز شود. به‌احتمال زیاد نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

اسلات سیم‌کارت‌های گلکسی A۳۵ که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند، در بخش بالایی آن قرار دارد. همچنین، اسپیکر اصلی به‌همراه درگاه Type-C در بخش پایینی گوشی خودنمایی می‌کنند.

در قسمت پشتی گوشی، دوربین سه‌گانه با چینش عمودی قرار گرفته است. دوربین‌های اصلی و سلفی گلکسی A۳۵ به‌ترتیب سنسورهای ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی دارند. دوربین‌های دیگر این گوشی نیز شامل لنزهای اولتراواید و ماکرو می‌شوند و به‌ترتیب سنسور ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهند داشت. انتظار می‌رود گوشی یادشده توانایی ضبط فیلم‌هایی با وضوح ۴K را داشته باشد.

از لحاظ نرم‌افزاری انتظار می‌رود گلکسی A۳۵ به حدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI ۶، مبتنی‌بر اندروید ۱۴ مجهز شود.

عکس| طراحی مدرن گوشی جدید سامسونگ لو رفت!

منبع:زومیت

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.