رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم این شهرستان از ابتدای امسال ۱۱ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند که این میزان سه میلیارد ریال بیشتر از پارسال است.

سبزواری‌ها ۱۱ میلیارد ریال به بازسازی عتبات کمک کردند

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر دلبری روز دوشنبه در نشست با نیکوکاران و فعالان امور بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: بیشتر کمک‌های مردم این شهرستان برای توسعه صحن حضرت زهرا (س) در نجف، صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی و بازسازی عتبات عالیات کاظمین، به ویژه رواق امام محمدباقر(ع) هزینه شده است.

رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات افزود: در کاظمین طرح‌های بزرگی شامل رواق امام محمد باقر (ع) با محوریت خراسان رضوی و برخی استان‌های دیگر در حال اجراست.

وی گفت: مردم این شهرستان همچنین امسال به منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین، ۵۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به مواکب اربعین کمک کردند.

دلبری خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی، شهروندان سبزواری بخشی از اقلام مورد نیاز برای پذیرایی از زائران اربعین شامل برنج، گوشت، روغن، حبوبات، ادویه، چادر، فرش، پتو، کولر، لوازم آشپزخانه و آب معدنی را نیز تامین کرده بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.