معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با اشاره به اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان گفت: با توجه به جلسات برگزاری شده با شکایات طرح تفصیلی و تاکید در خصوص اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان، با پیگیری جدی و فشرده اداره کل امور شهرسازی این قانون در شهرداری مشهد به مرحله اجرا در آمده است.

اجرای قطعی قانون پیش نویس ساختمان 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، جواد اصغری با اشاره به اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزاری شده با شکایات طرح تفصیلی و تاکید در خصوص اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان، با پیگیری جدی و فشرده اداره کل امور شهرسازی این قانون در شهرداری مشهد به مرحله اجرا در آمده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: متقاضیان باید پس از ثبت درخواست مجوز شروع عملیات ساختمانی، فرم شناسنامه فنی از کارتابل اقدامات مالک را دریافت و پس از تکمیل به تعداد محدود (مطابق پروانه اول) و اخذ تائیدیه و امضا های مهندسین مربوطه به هنگام صدور مجوز شروع عملیات تحویل شهرداری منطقه دهند.

وی افزود: در ادامه کنترل‌های لازم مطابق چک لیست در مرحله ناظر شهرسازی صورت می‌گیرد و همچنین صدور مجوز شروع عملیات ساختمانی منوط به ارائه فرم‌های مزبور و امضای آن‌ها است.

اصغری گفت: پس از امضا و صدور شناسنامه‌های فنی و بارگذاری تصویر آن در سوابق آرشیو کد نوسازی سامانه شهرسازی توسط شهرداری منطقه، شناسنامه‌های فنی صادر و تحویل متقاضی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.