معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: علت ترافیک سنگین بزرگراه همت غرب به شرق، پروژه‌ای است که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

چرا در بزرگراه همت ترافیک سنگین است؟

به گزارش قدس آنلاین، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران امشب چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در برنامه تهران بیست شبکه تهران گفت:پروژه‌ای که منجر به ایجاد بار ترافیکی در محدوده بزرگراه همت غرب به شرق شده است پروژه‌ای است که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

مقدسی افزود: از سنوات گذشته طرح جامع آبرسانی استان تهران شروع شده است و این پروژه پروژه‌ای نیست که در زمان فعلی شروع شده باشد و در سال های گذشته آغاز شده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت: این پروژه پروژه‌ای است که تمامی سدهای پیرامون شهر تهران را در یک شبکه‌ای قرار می‌دهد تا در مواقع بحران آب و تنش آبی، تمامی نقاط شهر تهران را تحت پوشش قرار دهد و آب شرب تمامی مناطق تهران تامین بشود.

وی با اشاره به این موضوع که هرگونه اقدام عمرانی در سطح محدوده شهری مستلزم اخذ دو مجوز از پلیس بزرگراهی و از شهرداری تهران است افزود: در مجوزهایی که از پلیس بزرگراهی تامین شده است به این مورد تاکید شده، که این پروژه به دلیل بار ترافیکی که دارد باید در دو شیفت انجام شود و این پیمانکار در دو شیفت از ۵ تا ۷ بعد از ظهر و شیفت بعدی از ۷ بعد از ظهر تا ۵ صبح  کار می‌کند.

مقدسی در پایان گفت: با توجه به شرایط جوی امیدواریم که دوستان ما بتوانند تا 90 روز دیگر، در این محدوده که بار ترافیکی زیادی هم ایجاد می‌کند پروژه را به اتمام برسانند و بار ترافیکی کاهش پیدا کند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.