نظامیان صهیونیست بامداد امروز علاوه بر حمله به مناطق مختلف کرانه باختری تعدادی از جوانان فلسطینی را بی دلیل بازداشت کرده و اقدام به تخریب منازل فلسطینی‌ها در این منطقه کردند.

تخریب ساختمان‌ها در کرانه باختری و بازداشت جوانان فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین، اشغالگران صهیونیست همزمان با تشدید حملات خود علیه نوار غزه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند. این اشغالگران به منطقه شرقی شهر نابلس حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته به اردوگاه‌های قدیمی و جدید عسکر واقع در شرق نابلس یورش بردند. درگیری‌های شدیدی نیز میان جوانان فلسطینی و نظامیان متجاوز در اردوگاه عسکر به وقوع پیوست.

بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زیرساخت‌ها و ساختمان‌های اردوگاه عسکر را تخریب کردند. جوانان فلسطینی تلاش کردند با پرتاب نارنجک نظامیان صهیونیست در اردوگاه عسکر را هدف قرار دهند. همچنین درگیری‌هایی میان فلسطینی‌های ساکن شهر جنین و نظامیان اشغالگر که به این شهر یورش بردند به وقوع پیوسته است.

نیروهای فلسطینی موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین ساقط کنند.

اشغالگران به اطراف بیمارستان ابن سینا در شهر جنین نیز حمله کردند. مناطق بیت ریما واقع در شمال غرب رام الله، سعیر واقع در شهر الخلیل و بلدو الشیوخ در شمال این شهر و شهر اریحا نیز از حملات این عناصر متجاوز در امان نبوده است.

یک جوان فلسطینی در شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.