دروازه‌بان تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری به وقایع بعد از شکست پرسپولیس واکنش نشان داد.

بیرانوند: خیلی‌ها منتظر باخت پرسپولیس بودند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که شب گذشته عملکرد درخشانی داشت و بهترین بازیکن تیمش هم بود، با انتشار یک استوری از هواداران پرسپولیس بابت حضور در ورزشگاه سپاسگزاری کرد و از آنها خواست تا حمایتشان از تیم را ادامه بدهند.

بیرانوند خطاب به طرفداران پرسپولیس نوشته که بسیاری منتظر این لحظه پرسپولیس بودند اما هواداران نباید اجازه حاشیه‌سازی بیشتر را بدهند و فقط آنها هستند که می‌توانند جو تیم پرسپولیس را آرام کنند.

او همچنین به طرفداران پرسپولیس وعده داده که اگر آنها دوباره از تیم حمایت کنند، پرسپولیس می‌تواند بار دیگر نتایج خوب گذشته را تکرار کند و به ریل موفقیت بازگردد.

متن استوری گلر سرخپوشان را در ادامه می‌خوانید:

قبل از بازی ازتون خواستیم ورزشگاه رو پر کنید تا باهم جشن صعود بگیریم. شما به عهدتون عمل کردید و با همه مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا ورزشگاه رو یکدست قرمز کردید و برامون سنگ تموم گذاشتید.

دمتون گرم که انقدر با عشق و با وفا هستید ما همه تلاشمون رو کردیم ولی نتونستیم هدیه‌ای در شأن شما بهتون بدیم ما رو ببخشید که محبتتون رو بی جواب گذاشتیم.

حال همه ما مثل شماها خوب نیست ولی خیلی زود باید بازی با الدحیل رو فراموش کنیم و به بازی‌های حساس لیگ برگردیم. اوضاع ما خوب نیست و دشمنان قسم خورده پرسپولیس هم منتظر چنین لحظاتی نشستن تا از آب گل آلود ماهی بگیرن.

میدونم انقدر باهوش و فوتبال فهم هستید که اجازه نمیدید حاشیه سازان به هدفشون برسن همه تجربه فوتبالی من در این سال‌ها بهم میگه فقط شما هوادارا میتونید جو رو آروم کنید و اجازه ندید تیم وارد حاشیه بشه.

میدونم با وجود اینکه خیلی ناراحت و عصبانی هستید ولی انقدر عاشق پرسپولیس هستید که بازم از تیم حمایت میکنید همه ما عضو یک خانواده‌ایم؛ اگه شماها دست مارو نگیرید نمیتونیم بلند شیم و دوباره همون تیمی بشیم که شما دوست دارید.

ما هم قول میدیم جبران کنیم و خاطرات قشنگی رو مثل قبل با شماها بسازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.