رئیس دادگستری بردسکن با اشاره به اینکه هیچ نهاد دولتی حق حمایت از کاندیدای خاصی را ندارد گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یک کاندیدای خاص حرام است، این کار در قانون نیز جرم است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

هیچ نهاد دولتی حق حمایت از کاندیدای خاص را ندارد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محمد پوراسدالله با اشاره به تخریب‌های احتمالی کاندیداهای انتخابات در فضای مجاز این کار را جرم دانست و اظهار کرد: مدیران کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی مراقبت و نظارت خود را در این زمینه بیشتر کنند که تخلف و جرمی در بستر فضای مجازی که مسوولیت آن برعهده مدیر گروه است اتفاق نیفتد و دامن گیر آن‌ها نشود.

رئیس دادگستری بردسکن اظهار امیدواری کرد مردم با توکل به خداوند متعال و به پاسداشت خون شهدا یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری را برگزار خواهند کرد.

عباس درودی‌نیا، دادستان بردسکن گفت: فضای مجازی اگر به عنوان ید واحد برای آگاه سازی مردم در شهرستان عمل کند جرائم و تخلفات در حوزه‌های مختلف بسیار کاهشی خواهد شد.

دادستان بردسکن از فعالان فضای مجازی خواست کمک کنند به آگاهسازی مردم در حوزه تخلفات مختلف مثل( تخلفات راهنمایی و رانندگی، کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی، تخلفات انتخاباتی و...) تا خود مردم با آگاهی جلو بسیاری از مشکلات بعدی که اتفاق می افتد را بگیرند.

وی از باز بودن فضا در مورد انتخابات استقبال کرد و گفت: باز بودن فضا برای انتخابات به معنی تخریب کاندیداهای دیگر نیست کاندیداها حق ندارند حتی در جلسات خانگی به نقد سایر کاندیداها اقدام کنند یا قول هایی که در توان و حیطه وظایف قانونی نماینده مجلس نیست بدهند، می‌توانند توانمندی‌های خود را به مردم بگویند قطعا مردم شخص توانمند را انتخاب خواهند کرد.

درودی‌نیا افزود: متأسفانه برخی کاندیداها دیگران را تخریب می‌کنند تا خود را توانمند جلوه دهند این کار هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی مردود است و چه بسا در برخی موارد نیازمند پیگیری قانونی باشد لذا دستگاه قضایی در کنار فضای سالم و باز برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.