در حالی تعداد شهدای حملات اشغالگران به کرانه باختری از ۷ اکتبر تاکنون افزایش یافته که حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی نیز تشدید شده است.

افزایش شهدای فلسطینی در کرانه باختری/ تشدید حملات شهرک‌نشینان

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر گذشته تاکنون به ۲۷۴ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش تعداد زخمی ها در کرانه باختری طی مدت اعلام شده به سه هزار و ۳۰۰ تن افزایش یافته است.

این وزارتخانه اعلام کرد که حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها تشدید شده به طوریکه از ۷ اکتبر تاکنون ۳۰۸ مورد از این حملات که به تخریب اموال فلسطینی ها و بیرون راندن دست کم ۱۴۳ خانواده فلسطینی یعنی هزار و ۱۴ شهروند فلسطینی از جمله ۳۸۸ کودک منجر شده رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز گذشته از افزایش آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حمله‌ها بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۸۷۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

القدره گفت: تک‌تیراندازهای اشغالگر زنان باردار را به محض ورود به زایشگاه کمال عدوان هدف قرار دادند و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند. همچنین تک‌تیراندازهای اشغالگر ۲ نفر از کادر پزشکی بیمارستان کمال عدوان را در ساعت‌های گذشته به شهادت رساندند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.