فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای طرح آرامش با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نیشابور خبر داد.

دستگیری ۳۱ خرده فروش و معتاد متجاهر در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین احمدی گفت: در این طرح ۴۸ ساعته که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد تعداد ۱۶ نفر خرده فروش موادمخدر و ۱۵ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در همین رابطه حدود ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۴ هزار ۵۹۳ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این طرح ۸ متهم به انواع سرقت‌ها دستگیر، که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به  ۴۱ فقره انواع سرقت ها(لوازم و قطعات داخل خودرو،سیم و کابل برق ،وسایل خانه و.. ) اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان تعدادی لوازم و وسایل مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی تشریح کرد: همچنین با کمک یگان امداد و پلیس راهور ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت بدلیل مخدوش بودن پلاک ،سلب آسایش روحی و روانی شهروندان ،مزاحمت به صورت سیستمی و حضوری توقیف شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه دستگیری یک مخل امنیت، کشف یک قبضه اسلحه غیرمجاز و پلمب ۷ واحد صنفی متخلف از دیگر دستاوردهای این طرح است، ابراز کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.