حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های جداگانه از هدف قرار دادن چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حمله حزب‌الله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، موضع نظامی "بیاض بلیدا" را هدف گرفته و اهداف مورد نظر به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: ۲ محل تجمع نظامیان صهیونیست را در "تله الطیحات" و "جبل نذر" با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین گزارش داد: مجاهدان ما محل استقرار نظامیان دشمن اسرائیلی را در مجاورت موضع نظامی "برکه ریشا" با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان از هدف قرار گرفتن مستقیم اهداف تعیین شده در این حملات خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.