تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش مدافع گرجستانی خود برابر شمس‌آذر قزوین به برتری دو بر یک رسید تا به آرامش برسد.

ناجی گرجستانی؛ پرسپولیس با عبور از شمس‌آذر به آرامش رسید

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین رفت و دو بر یک پیروز شد.

پرسپولیس در هفته سیزدهم با نتیجه ۲ بر ۲ در ورزشگاه غدیر اهواز برابر تیم قعرنشین استقلال خوزستان متوقف شده بود تا شرایط در اردوگاه سرخ‌پوشان بحرانی‌تر از هر زمانی پیش برود. شاگردان یحیی‌گل‌محمدی در ۹ بازی اخیر خود تنها موفق شده بودند هوادار تهران را در هفته دوازدهم شکست دهند که این آمار در ۱۵ سال اخیر در این باشگاه بی‌سابقه‌ بوده است. همین موضوع سبب اعتراض و خشم هواداران پرسپولیس از روند نتیجه گیری این تیم شده است.

شاگردان سعید دقیقی که به دلیل شکایت برخی از تیم‌های لیگ یکی فصل را به ۳ امتیاز منفی آغاز کردند هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند. نکته جالب توجه در مورد این تیم تازه لیگ برتری شده این است که آنها بعد از ذوب‌آهن اصفهان، بهترین تیم خارج از خانه در این دور از رقابت‌های لیگ برتر هستند.

لحظات حساس بازی :

دقیقه ۱۸، سعید صادقی فرصت داشت تا دروازه شمس‌آذر را باز کند اما ضربه وی را سنگربان به راحتی مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی درحالی که بازی پر افت و خیز دنبال می‌شد گئورگی گولسیانی روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر موفق شد دروازه شمس‌آذر را باز کند.

با شروع نیمه دوم دفع ناقص علی نعمتی به مهاجم حریف رسید که ضربه او به دست نعمتی برخورد کرد تا ناظمی به سود شمس آذر اعلام پنالتی کند. مهرداد کریمان درحالی پشت توپ ایستاد که ضربه پنالتی وی را علیرضا بیرانوند مهار کرد اما توپ ریباند شده را حسین گودرزی موفق شد گل مساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند.

دقیقه ۵۱، مهدی ترابی فرصت داشت تا گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند که ضربه کم جان وی را علیرضا جعفرپور به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۶۰، سروش رفیعی با یک پاس زیبا سعید صادقی را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱، نبیل باهویی فرصتی داشت گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند که سنگربان حریف مانع گلزنی شد. در ادامه نیز ضربه مهدی ترابی بعد از برخورد به مدافع شمس‌آذر به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۰، باهویی درحالی که در محوطه جریمه صاحب توپ بود، مدافع حریف روی او خطا کرد تا داور به سود سرخ‌پوشان اعلام پنالتی کند. در نهایت گولسیانی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه شمس‌آذر کند.

دقیقه ۹۲ بازی بازیکن شمس‌آذر فرصت داشت تا گل مساوی را وارد دروازه سرخ‌پوشان کند که بیرانوند این توپ را به خوبی مهار کرد.

در نهایت پرسپولیس با درخشش گولسیانی به برتری دست یافت تا ۲۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

تیم داوری:

داور : کوپال ناظمی/ کمک داوران: فرهاد فرهادپور، بهمن عبدالهی / داور چهارم: امیرسامان سلطانی

ترکیب اولیه دو تیم:

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند - فرشاد فرجی - گئورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی فر - علی نعمتی - میلاد سرلک ( مسعود ریگی )- سروش رفیعی - امیدعالیشاه ( شهاب زاهدی ) - سعید صادقی ( سینا اسدبیگی) - مهدی ترابی ( محمد عمری ) - نبیل باهویی ( وحدت هنانوف ).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور - مهدی محمدی - امیرمحمد نسایی - عیسی مرادی - امیرمسعود سرآبادانی - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - صادق بوصبیح - علی‌اصغر اعرابی - هومن ربیع‌زاده - علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.