رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) گفت: ما این دغدغه را در موسسه داریم تا شرایطی را فراهم کنیم که بشود یک فیلم سینمایی مناسب در خصوص امام راحل(ره) ساخت که در خور ایشان باشد.

دغدغه ساخت اثری سینمایی درباره امام راحل(ره)

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی کمساری در این باره که با توجه به جایگاه امام راحل(ره) آثار سینمایی که در خور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ساخته شده باشد نداشتیم. آیا برنامه‌ای از سوی موسسه در این باره در دستور کار قرار دارد ؟ اظهار داشت: کارهایی شده است اما به تعبیری شاید کار درخوری انجام نشده باشد.

وی افزود: شاید یکی از دلایل این که چنین آثاری ساخته نشده، ناشی از احتیاطی است که کارگردان از ورود به این قله دارد. ورود به موضوع امام حتما حساسیت‌ها، واکنش‌ها و بازتاب‌های جدی را در بین مخاطبان به همراه خواهد داشت. به همین سبب شاید کمتر به این مساله پرداخته می‌شود.

کمساری گفت: خیلی‌ها سعی می‌کنند در پرداخت به امام به مقطع نوجوانی و کودکی امام و قبل از انقلاب امام بپردازند و به دیگر مقاطع از زندگی امام عظیم الشان پرداخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا به لحاظ بودجه نیازمند سازمان سینمایی، نهادها و تهیه‌کننده‌های را داریم که سرمایه‌گذاری کنند و این کار انجام شود.

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) گفت: ما این آمادگی را داریم که همکاری کنیم و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.