رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش سوزی در پاساژ سعدی در انتهای خیابان قارن شهر ساری مهار شده است.

پاساژ سعدی ساری دچارحریق شد/۲۳ نفر در میان آتش
به گزارش قدس آنلاین،علی دومیرکلایی افزود: این آتش سوزی در ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه صبح امروز به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری مخابره شد که آتش نشانان در ساعت ۹ و ۴۷ دقیقه در محل آتش سوزی حاضر شدند.

وی از اعزام ۴۰ نیروی آتش نشانی به محل آتش سوزی در پاساژ سعدی ساری خبر داد و گفت: با تلاش عوامل امدادی اکنون آتش سوزی در این مکان به طور کامل مهار شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری تصریح کرد: این حادثه باعث خسارت ۱۰۰ درصدی به چهار فروشگاه و دود گرفتی چندین مغازه دیگر شده است.

دومیرکلایی با بیان این که، علت این حادثه به زودی از سوی کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری اعلام خواهد شد، گفت: در این آتش سوزی فردی مصدوم نشده است.

محمد محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز  با تایید حادثه آتش‌سوزی در پاساژ سعدی ساری در خیابان قارن اظهار داشت: آتش سوزی از زیرزمین پاساژ شروع شد و دو باب مغازه در همکف درگیر دودگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه۲۳ نفر در جریان آتش‌سوزی نجات یافتند افزود: هم اکنون نیروهای امدادی در حال هوادهی دودگرفتگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شاهدان عینی گفته اند که آتش‌سوزی از خرازی آغاز شده است تصریح کرد: ۲۳ نفر که درگیر آتش‌سوزی بودند نجات یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.