سخنگوی وزارت خارجه روسیه به اظهارات مشاور رییس جمهور اوکراین واکنش نشان داد.

اظهارات مشاور زلنسکی خشم زاخارووا را برانگیخت

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات میخائیل پودولیاک، مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین که گفته بود هیچ مذاکره‌ای با روسیه در کار نخواهد بود هرچند روس‌ها در سطوح بالا مقابل اولتیماتوم تسلیم می‌شوند، واکنش نشان داد و تاکید کرد که مسکو هرگز مقابل هیچ ضرب‌الاجل یا اخاذی تسلیم نشده است.

زاخارووا با یادآوری ادعای پودولیاک مبنی بر اینکه روسیه «در سطوح بالای حاکمیتی، با درخواست‌های همراه با اولتیماتوم موافقت می‌کند»، در کانال تلگرانی خود خطاب به دولت کی‌یف نوشت: این حیوانات تروریست برای تبدیل کردن مردم‌شان به زامبی و گوشت دم توپ و کشتن‌شان در گودال‌ها و سنگرها، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: همه باید بدانند که روسیه هرگز مقابل ضرب‌الاجل یا اخاذی تسلیم نشده است. هرکسی که با شمشیر یا نارنجک نزدیک شود، بیرون رانده خواهد شد. بلگورود، تمام کشور در کنار توست!

نیروهای اوکراینی از اواخر جمعه شروع به بمباران بلگورد در مرز روسیه کردند. در آخرین حمله کی‌یف به این منطقه مرزی که گفته می‌شود با استفاده از مهمات خوشه‌ای و موشک‌اندازهای ساخت جمهوری چک صورت گرفت، دست کم ۲۴ نفر جان خود را از دست داده و ۱۰۸ تن دیگز نیز زخمی شده‌اند.

براساس تایید مقامات اوکراینی، ارتش روسیه در واکنش به حمله مرگبار کی‌یف به شهر مرزی بلگورود، شهر خارکف را در فاصله چند ساعت تا آغاز سال نو، هدف حملات موشکی قرار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.