آئین تجلیل از برگزیدگان اجلاسیه بین‌المللی بانوان پیشرو در تمدن‌سازی فاطمی» و بیستمین کنفرانس «سیده نساء العالمین» برگزار و از برگزیدگان این آیین تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از «بانوان پیشرو در تمدن‌سازی فاطمی»

به گزارش قدس آنلاین، طی مراسمی در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه اجلاسیه بین‌المللی بانوان پیشرو در تمدن‌سازی فاطمی و بیستمین کنفرانس سیده نساء العالمین که عصر روز شنبه در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی  برگزار شد، از برگزیدگان این آیین تقدیر به عمل آمد.
تندیس و مدال طلایی افتخار به بانو مجتهده زهره صفاتی، مدال طلایی تشویق به سرکار خانم الهه سادات بهشتی، مسئول موسسه مهدیون کرج و مدال طلایی مقاومت به سرکار خانم بانو مریم مجتهدزاده اهدا شد.
همچنین از  آیت الله اختری، دبیر کل بنیاد بین‌المللی عاشورا تقدیر ویژه به عمل آمد و تندیسی به وی اهدا شد.
در ادامه نیز از روسای کمیسیون‌های سه گانه خانم‌ها دکتر سیدی، دکتر رکن آبادی و دکتر ام فروه نقوی، دکتر فاطمه لندی، دکتر خوارزمی و خانم دکتر علمداری و آقای دکتر فرهنگ تقدیر و همچنین از ارائه دهندگان در کمیسیون‌ها تقدیر و تجلیل شد.
اهداء بسته حمایتی "اجابت آرزوی یتیم" به 4 خانواده از مشهد و 4 خانواده از قم هر خانواده بسته حمایتی 25 میلیون تومانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
اهداء بسته حمایتی از سوی موسسه لبیک یا زهرا ویژه طرح و ایده برتر تبلیغ معارف فاطمی برای مبلغین شبه قاره هند و پاکستان و قرعه کشی ویژه 2 نفر از مجموع شرکت کنندگان حاضر در اختتامیه و اهداء کمک هزینه زیارت کربلای معلا و عتبات عالیات از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم بود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.