مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تیم ما فردا /دوشنبه/ دیدار سخت و دشواری را مقابل تیم دوم جدول رقابت های لیگ برتر، یعنی سپاهان اصفهان خواهد داشت.

شمس آذر قزوین بازی سختی مقابل سپاهان پیش رو دارد

به گزارش قدس آنلاین مهرداد کریمیان شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم سپاهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان تیمی است که علاوه بر ساختار تیمی منسجم و داشتن بازیکنان خوب و طراز اول، از سرمربی کاربلد و حرفه ای نیز سود می برد.

وی با اشاره به فشردگی بازی ها در رقابت های لیگ برتر، اضافه کرد: با وجود فاصله کم بین دیدارهایمان با حریفان، خوشبختانه طی روزهای اخیر کارهای فنی و ریکاوری روحی و روانی خوبی را برای بازیکنانمان انجام دادیم تا بتوانیم هر سه امتیاز دیدار فردا را کسب کنیم.

کریمیان با اشاره به اینکه سپاهان همیشه و در طول رقابت های لیگ برتر و حتی قبل از آن نیز تیم قوی و با پشتوانه های خوب به حساب می آید، افزود: این تیم به عنوان تنها نماینده کشورمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رفته و همین مساله بیانگر آن است که در هر ۲ جام ( لیگ برتر و آسیا) حرف های زیادی برای گفتن دارد اما شمس آذر نیز نشان داده تیم دست و پا بسته ای نبوده و با انجام برنامه های تاکتیکی خود، برای بازی فردا تمرینات منسجم و خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گفته این مربی، شمس آذر تیمی هست که همیشه هجومی بازی می کند و برای ما فرقی نمی کند حریفمان یک تیم مدعی قهرمانی باشد یا نه، امیدوارم با حضور و حمایت تماشاگرانمان بتوانیم فردا ضمن یک بازی زیبا و تماشاگر پسند، کسب کننده حداکثر امتیاز این دیدار باشیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی فوتبال ما به کمک داور ویدیویی که از نیازهای اساسی فوتبال به شمار می رود، نیازمند است و امیدواریم با تدابیری که در فدراسیون فوتبال اندیشیده شده و با حمایت مسوولان همه استان ها بتوانند برای کاهش هرچه بیشتر اشتباهات داوری از این سیستم بهره مند شوند.

وی به حضور نیافتن دقیقی در این نشست خبری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان در دیدار قبلی با تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت قرمز از حضور در نشست خبری و نیمکت تیم محروم است اما در طول بازی با ایشان در ارتباط مستمر خواهیم بود تا خواسته هایش را به تیم منتقل کنیم.

مربی تیم شمس آذر قزوین اضافه کرد: سعی خواهیم کرد تا با کسب هر سه امتیاز دیدار فردا مقابل سپاهان از جایگاه تک رقمی خود در جدول رقابت های لیگ برتر دفاع کنیم و با روحیه خوب و با تمرینات روحیه بخش بازیکنان، به سراغ بازیی های برگشت برویم.

کریمیان با اشاره به حذف کسر امتیاز تیم های سپاهان و پرسپولیس، گفت: این مساله با تدابیر لازم از سوی مدیریت باشگاه پیگیری می شود اما این مساله هیچ تاثیری برروی تیم و بازیکنانمان در ادامه راه نمی گذارد و همیشه و با همان روحیه جنگنده و هجومی مقابل حریفانمان ظهار خواهیم شد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دوشنبه /فردا/ میزبان تیم فوتبال سپاهان رده دومی در ورزشگاه سردار آزادگان این شهر خواهد بود.

تیم شمس آذر قزوین از ۱۴ دیدار گذشته خود و با کسب ۱۷ امتیاز در رده نهم و سپاهان اصفهان نیز با همین تعداد بازی و ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.