کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواخر وقت امشب تا اویل وقت فردا بارش‌های پراکنده در برخی نواحی خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی پیش بینی شده است.

پیش بینی بارش‌های پراکنده در برخی نواحی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ هواشناسی با توجه به افزایش گرادیان فشار هوا شاهد افزایش شدت وزش باد در برخی از نقاط گاهی شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید خواهیم بود که انتقال ذرات گردوغبار به سایر نواحی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: ضمنا با افزایش ابرناکی از اواخر وقت امشب تا اویل وقت فردا بارش‌های پراکنده در برخی نواحی استان به ویژه نیمه جنوبی را خواهیم داشت.

وی گفت: انتظار می رود فردا به طور موقت دما در سطح خراسان رضوی بویژه نیمه شمالی کاهش داشته باشد.

رضایی پور وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا سه شنبه نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد به تدریج کاهش ابر پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۴- درجه سلسیوس سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد مقدس بین ۳ و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه‎ هواشناسی سرخس ۳۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.