کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی خراسان رضوی از ظهر امروز پایدار می‌شود و با توجه به مدل ها و نقشه های هواشناسی، سامانه جدیدی از روز شنبه هفته آینده استان را فرا خواهد گرفت.

وضعیت جوی خراسان رضوی از ظهر امروز پایدار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا مبشری نسب اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده بود امروز، پنجشنبه بدون بارش خاص و قابل ملاحظه ای از خراسان رضوی عبور کرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: با وجود فراگیری این سامانه در کل خراسان رضوی، فقط شهرستان های خواف، تایباد و مشهد آن هم به میزان کمتر از یک میلیمتر بارش باران را به ثبت رسانده اند.

وی ادامه داد: وضعیت جوی خراسان رضوی از ظهر امروز پایدار می‌شود و با توجه به مدل ها و نقشه های هواشناسی، سامانه جدیدی از روز شنبه هفته آینده استان را فرا خواهد گرفت.

مبشری نسب تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز تا روز شنبه هفته آینده نوسانات خاصی وجود نخواهد داشت اما از روز یکشنبه دما کاهش محسوسی می‌یابد که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر بیان خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گلمکان با یک و درگز با ۲۱ درجه سلسیوس در شبانه روز گذشته به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بودند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۱۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه است که امروز در گرمترین ساعات تا ۱۷ درجه سلسیوس بالا خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.