کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده و کاهش موقت دما پدیده جوی دیگری است که اواخر هفته جاری مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

پیش بینی بارش‌های پراکنده و کاهش موقت دما در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: پدیده گرد و غبار که از اوایل هفته جاری در مناطق شرقی استان آغاز شده است، تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: هم اکنون اغلب شهرستان های مناطق شرقی خراسان رضوی به خصوص تایباد و سرخس میزبان پدیده گرد و غبار است که از عصر امروز با شدت گرفتن وزش باد، وضعیت گرد و غبار در این مناطق افزایش بیشتری خواهد یافت.

وی ادامه داد: تا پایان هفته جاری وضعیت در دیگر مناطق استان پایدار خواهد بود و پدیده خاصی برای این مناطق پیش‌بینی نشده است.

غیوری‌خواه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته نیشابور با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی سه تا ۱۶ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۹ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی این کلانشهر امروز نوسانات دمایی چهار تا ۱۶ درجه را به ثبت خواهد رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.