سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به ۵۷۰ سرنشین خودروهای در راه مانده در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به ۵۷۰ نفر گرفتار در برف و کولاک خلخال

به گزارش قدس آنلاین مجید فتاح زاده، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل شامگاه امروز  اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۰ دی، یک تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۳ نفر نجاتگر با به‌کارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

وی افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گیر افتادن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: تا این لحظه به ۱۹۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

فتاح زاده با بیان اینکه یک نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده، گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات رسانی به هموطنان می‌باشند.

وی تصریح کرد: هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.