با به بن بست رسیدن راه های منتهی به آتش بس، افق درگیری بشدت تیره و تار به نظر می رسد. حال اینکه، یک روز، هفته، ماه و حتی سال آینده چه بر سر غزه و مردمش خواهد آمد با ابهام روبرو است.

اینفوگرافی| روایت ۱۰۰روز پایداری علیه اشغالگران

جنگ در غزه امروز یکشنبه وارد صدمین روز خود شد. در میان مرثیه سرایی و گریه و زاری بی حاصل برای مردم این جغرافیا، کشت و کشتار صهیونیست ها در غزه آنقدر گندش درآمده که همین چند روز پیش دبیر کل سازمان ملل را واداشت شخصا با توسل به ماده ۹۹ منشور ملل متحد به ماجرا ورود کرده و از شورای امنیت به عنوان مهمترین نهاد حافظ صلح و امنیت جهانی بخواهد برای آتش بس کاری کند. اما ابتکار آنتونیو گوترش هم همانند شش قطع نامه پیشین سازمان ملل با سد وتوی ایالات متحده روبرو و ناکام ماند، اقدامی که تحلیلگران از آن به خودکشی اخلاقی آمریکا تعبیر کردند!

اکنون با حمایت بی چون و چرای غرب از صهیونیست ها، جنایات اشغالگران در باریکه غزه با قدرت ادامه دارد. در این بین با به بن بست رسیدن راه های منتهی به آتش بس، افق درگیری بشدت تیره و تار به نظر می رسد. حال اینکه، یک روز، هفته، ماه و حتی سال آینده چه بر سر غزه و مردمش خواهد آمد با ابهام بسیاری روبرو است. در این مقطع ولی تنها چیزی که درباره فلسطین جلب توجه می کند ادامه کشتار جلادان صهیونیست با چراغ سبز آمریکا است. با هدف شناخت بیشتر از میزان توحشی که اشغالگران در حق مردم غزه از خود بروز داده اند، داده نمایی زیر میزان خسارت به این منطقه در ۱۰۰ روز جنگ و البته ضرباتی که مقاومت به دشمن وارد کرده را به نمایش گذاشته ایم.

پایداری 100 روزه / مروری بر آنچه طی 100 روز جنگ بر جغرافیای فلسطین و باریکه غزه گذشت + داده‌نما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.