رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه ۱۰۰ درصد بازداشتگاه‌های پلیس به دوربین مجهز است، گفت: مجهز شدن مأموران پلیس به دوربین البسه نیازمند تأمین منابع مالی است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا: ۱۰۰ درصد بازداشتگاه‌های پلیس به دوربین مجهز است

سردار علی مویدی؛ رئیس پلیس پیشگیری فراجا صبح امروز در حاشیه دهمین شور اجتماعی پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس پیشگیری باید تغییراتی در نگرش و رفتار خود با مردم داشته باشد تا بتواند در لوایح مختلف جامعه نفوذ کند و ارتباط بهتری با مردم داشته باشد.

وی افزود: شاید در حوزه "پیشگیری" اقدامات خوبی انجام شده باشد اما به دلیل آنکه برای مردم بیان نشده است، لازم است تا این اقدامات ارزیابی شود و در جامعه بازگو شود؛ البته باید بررسی کنیم که چقدر پلیس پیشگیری در مقوله پیشگیری موفق بوده است یا خیر.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه این طبیعی است که نگاه مردم به پلیس پیشگیری همان پلیس کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باشد، گفت: به همین دلیل است که باید آموزش‌های اجتماعی و رفتاری ویژه‌ای برای مأموران پلیس پیشگیری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها داشته باشیم تا با کمک از تجهیزات نوین و بانک‌های اطلاعاتی (مانند بانک اطلاعاتی بیماران الزایمری و اوتیسمی) بتوانیم عملکرد بهتری را در جامعه داشته باشیم.

سردار مویدی تجهیز شدن دوربین البسه ماموران پلیس پیشگیری اشاره کرده و گفت: درست است که این موضوع در برنامه هفتم توسعه آمده است اما هنوز ابلاغ نشده و هنوز منابع مالی مناسبی در اختیار پلیس قرار نگرفته است، البته که پلیس بسترهای داخلی مورد نیاز مقوله تجهیز شدن ماموران به دوربین البسه را دارد.

وی به نظارت انلاین بازداشتگاه‌های پلیس پیشگیری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ درصد بازداشتگاه‌های پلیس به دوربین مجهز است و پلیس اشراف خوبی بر تمام اقامتگاه و بازداشتگاه‌ها دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.