نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات میدان تقابل با دشمن و در واقع آوردگاهی است که جبهه انقلاب در برابر استکبار صف آرایی می‌کند.

انتخابات، آوردگاه جبهه انقلاب با استکبار است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در آیین پایانی همایش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد اظهار کرد: انتخابات امسال شروع عملیات دشمن مبنی بر شکست انقلاب و القای حاکمیت اقلیت بر اکثریت به جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: جریان سلطه درصدد است که انقلاب اسلامی را از درون گرفتار استحاله سازد و زمینه را برای حضور بیرونی فراهم کند.

وی افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم، هویت زدایی از انقلاب، تغییر الگوها، تضعیف و اقتدارزدایی از نهاد ولایت فقیه و نهادهای وابسته، القای یاس، ترویج اسلام های بدلی و اینکه همه مشکلات و نابسامانی های کشور به خاطر عمل به دین است، از جمله برنامه های دشمن است.

حاجی صادقی با بیان اینکه پیروزی دشمن در شکستن اراده‌ها است، افزود: دست ما در برابر دشمن خالی نیست، پشتوانه عقلانی، قرآنی و تجربی داریم که می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها راه عقب راندن استکبار، گفتمان انقلابی است و عزت در این گفتمان است. در این مسیر فرماندهی باید دست حوزه علمیه باشد و راهبری کند.

وی افزود: باید بدانیم گفتمان انقلابی چیست و چرایی این گفتمان را بیان کنیم و در بخش‌های مختلف جامعه نهادینه کنیم.

حاجی صادقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یعنی آماده شدن در برابر تهاجم استحاله گر دشمن و مهم این است که به وعده و سنت خدا باور داشته باشیم و دارای نقشه راه باشیم زیرا جهاد تبیین موتور حرکت همه جهادها است.

اهمیت بی سابقه انتخابات اسفندماه

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب نیز در این آیین گفت: موضوع انتخابات اگرچه همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، ولی اگر نگوییم بی سابقه، کم سابقه بوده که معظم له زودتر از دفعات قبل، باب سخن درباره انتخابات را باز کرده اند و این ورود زودهنگام، جای تأمل دارد.

مهدی فضائلی افزود: دلیل ورود زودهنگام رهبر معظم انقلاب به مساله انتخابات، وجود برنامه ها و نقشه هایی است که دشمن برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است و باید برای شکست نقشه های دشمنان تلاش بیشتری انجام داد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ادامه داد: از مدت ها قبل اطلاعاتی وجود دارد که دشمنان قسم خورده ما در دنیا برنامه ریزی‌هایی برای انتخابات ما کرده اند که اگر این انتخابات، پرشور باشد، برنامه آنان را خنثی می‌کند و اگر پیش بینی‌های آنان برای تأثیرگذاری در کاهش مشارکت در انتخابات اتفاق بیفتد، نقشه و تدارک یک توطئه و اجماع برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را دیده اند؛ لذا انتخابات از این حیث نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی اظهار کرد: کسی منکر وجود برخی مشکلات در کشور نیست و البته که باید برطرف شود؛ اما دشمن فقط مشکلات را دیده و آن را به قصد ناامیدی بیان می کند و حتی نقاط قوت را نیز به صورت مشکل نشان می‌دهد ولی ما در کنار بیان مشکلات موجود، واقعیت‌ها و دستاوردها را نیز بیان می‌کنیم.

همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم توسط سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از ۲۸ دی در مشهد آغاز شده است که تا فردا ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.