نخستین کلانتری خیرین امنیت ساز شهرستان گلبهار با حضور سردار محمد شرفی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، شهردار گلمکان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلمکان طی آیینی در گلمکان به بهره‌برداری رسید.

نخستین کلانتری خیرین امنیت ساز در گلمکان به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، این کلانتری در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با زیربنای ۵۵۰ متر مربع در دو طبقه با مشارکت خیرین امنیت ساز،شورای اسلامی، شهرداری زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان گلبهار و ریاست کلانتری گلمکان احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرگلمکان در آیین بهره برداری گفت: خیرین امنیت ساز متشکل از شهرداری، شورای اسلامی و خیرین شهر گلمکان برای ارتقاء شاخص‌های شهری هم پیمان شدند.

حمید رضا نظام خواه اظهارکرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی انجام داده که در هر مقطعی زمینه خوشحالی مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: مردم و خیرین گلمکان برای امنیت ارزش قائل هستند و امنیت رکن اول زندگی است و احساس امنیت بخش اجتماعی آنرا تشکیل می‌دهد.

وی از سردار شرفی و سردار تقوی خواست برای تامین امنیت آمد و شد مسافران و گردشگران نیروی پلیس راهور دراین بخش مستقر شود که برای آن قول مساعد داده شد. 

در این مراسم سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور و سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اهدا لوحی از تلاش‌های شهردار، رییس شورای اسلامی و دست اندرکاران ساخت کلانتری ویژه گلمکان به پاس همراهی با نیروی انتظامی تقدیر کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.