جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری محتکر سه دستگاه خودروی خارجی به ارزش بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد.

احتکار خودروهای میلیاردی در کارخانه!

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص، پلیسی پی بردند مالک یکی از کارخانه‌ها در شهرک صنعتی ایوانکی به احتکار چند دستگاه خودروی خارجی در داخل شرکت اقدام کرده است.

میراحمدی به انجام هماهنگی‌های لازم و بازرسی پلیس از کارخانه موردنظر اشاره و اضافه کرد: مأموران در بازدید یکی از سوله‌های کارخانه، سه دستگاه خودروی mvm خارجی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: مالک کارخانه به‌دلیل احتکار خودروها به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد و کارشناسان، ارزش خودروهای کشف‌شده را بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس حامی منافع مردم بوده و با افرادی که بخواهند از شرایط فعلی جامعه سوءاستفاده کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.