رییس بیمارستان «یوسف النجار» واقع در رفح اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ارتباط با مجتمع بیمارستانی «ناصر» واقع در خان‌یونس را به طور کامل قطع کرده‌اند.

نظامیان اشغالگر ارتباط بابیمارستان ناصر را به طورکامل قطع کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، مروان الهمص رییس بیمارستان «یوسف النجار» واقع در رفح در جنوب نوار غزه از قطع ارتباط کامل با مجتمع بیمارستانی «ناصر» واقع در خان‌یونس از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

الهمص تاکید کرد: امروز پیکر ۱۲ شهید که در نتیجه بمباران خان‌یونس از سوی اشغالگران اسراییلی به شهادت رسیده بودند به بیمارستان ما منتقل شد.

وی افزود: در نتیجه کمبود امکانات با وضعیت دشواری دست و پنجه نرم می‌کنیم و به شدت به برپایی بیمارستان‌های صحرایی در رفح نیاز داریم.

رییس بیمارستان یوسف النجار گفت: اوضاع در نوار غزه به شدت بحرانی است و جنگ باید متوقف شود. جهان باید این جنگ را متوقف کند. دشمن به صورت مستقیم بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را به پادگان نظامی تبدیل می‌کند.

الهمص افزود: ما خواهان سرعت‌بخشی به روند ورود کمک‌های پزشکی به غزه هستیم. برخی داروها در غزه نایاب شده‌اند. به تدریج با موارد ابتلا به هپاتیت روبرو می‌شویم و این رخ‌داد نشانه‌ای خطرناک است. ما به صورت روزانه مواردی از مسمویت‌های غذایی را پذیرش می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیکر ۴۰ شهید در داخل مجتمع بیمارستانی «ناصر» به خاک سپرده شده است. این در حالی است که جنگنده‌های رژیم اشغالگر به بمباران آن جا ادامه می‌دهند.

رییس بیمارستان یوسف النجار با اشاره به بازداشت کادر درمان نوار غزه از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی افزود: بیش از ۱۳۰ نفر ار کادر درمان غزه از سوی اشغالگران اسراییلی بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.