مدیر پایانه مرزی لطف آباد درگز هم مرز با "آرتیق" ترکمنستان گفت: زمان فعالیت روزانه گذرگاه مرزی لطف آباد -آرتیق در پی نشست مرزی روز سه شنبه ۲۶ دی ماه بین مسوولان ۲ کشور در این گذرگاه مرزی به مدت یک ساعت افزایش یافت.

فعالیت گذرگاه مرزی لطف آباد درگز با ترکمنستان یک ساعت افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان، محسن رکنی اظهار کرد: پیش از این پایانه مرزی لطف آباد از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فعالیت داشت که با این تصمیم تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فعالیت خواهد داشت و این تصمیم از فردا سه شنبه سوم بهمن ۱۴۰۲ اجرا می شود.

مدیر پایانه مرزی لطف آباد درگز هم مرز با "آرتیق" ترکمنستان گفت: در راستای پیگیری در تسریع تردد ناوگان حمل‌ و نقل بین المللی و رفع مشکلات دو جانبه بین حوزه حمل و نقلی، گمرکی و پیگیری افزایش ساعت فعالیت دروازه مرزی لطف آباد-آرتیق و موضوعات مرتبط با رانندگان عبوری نشست مرزی یاد شده برگزار شد.

وی گفت: با توجه به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط اقتصادی و سیاسی با همسایگان و تغییر نگاه دولت ترکمنستان نسبت به گذشته، روال مذاکرات صورت گرفته در نشست مرزی یاد شده بسیار مثبت و تعاملی بود که مطالب و مشکلات طرح شده توسط ۲ طرف با نیت حل مشکل بحث و بررسی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.