چهارمین همایش مسوولان و نمایندگان استانی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار همایش نمایندگان امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد کشور در مشهد

به گزارش قدس خراسان، دبیر همایش نمایندگان امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی روز سه‌شنبه در حاشیه این همایش اظهار کرد: چهارمین دور از این همایش در مشهد و با حضور ۷۵ نفر از مسوولان امور زنان و خانواده دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و رابطان آنان در حال برگزاری است.

لیلا قائمی ادامه داد: رویکرد این همایش تبیین موضوعاتی از جمله زنان، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی و از اصول اصلی آن تثبیت جایگاه امور زنان و خانواده است.

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در امور زنان و خانواده گفت: در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه و تحقق سیاستگزاری‌های حوزه زنان و خانواده در این همایش‌ها، دوره‌های آموزشی، جلسات هم‌اندیشی، هم افزایی، معرفت افزایی، مهارت آموزی، شبکه‌سازی بانوان در سه سطح استادان، کارمندان، دانشجویان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

قائمی افزود: برگزاری این همایش زمینه ساز بستری مناسب برای تبادل تجربیات مسوولان امور زنان و خانواده دانشگاه‌های آزاد اسلامی است.

وی با بیان این که هم اکنون ۱۲۴ کارمند و ۹۳ عضو هیات علمی زن در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی فعالیت دارند ادامه داد: هم اکنون ۱۹ هزار دانشجوی زن در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دبیر همایش نمایندگان امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: احداث کودکستان، اتاق کودک و مادر، اتاق درمان اختلالات کودک، برگزاری اردوهای خانوادگی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی ویژه خانواده‌ها، ایجاد کمیته های فرهنگی، کمیته های تعامل دانشگاه و خانواده، کمیته های تخصصی زنان و ایجاد شورای راهبری استانی، از جمله اقدامات و فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.