فرمانده فراجا گفت: حادثه تروریستی راسک با دخالت‌هایی در آن سوی مرز و توسط گروهک جیش‌الظلم انجام شد که با ضربات پی‌درپی، تعدادی از آنان به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند.

روایت سردار رادان از حادثه تروریستی راسک

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: حادثه راسک در استان سیستان و بلوچستان یکی از حوادثی بود که با دخالت‌هایی در آن سوی مرز شده بود گروهک جیش الظلم وارد شدند و توانستند در بخشی از راسک در فرمانده انتظامی این شهرستان درگیر شوند که خوشبختانه با مقاومتی که همکاران ما داشتند اجازه ندادند آنها به نیت خود برسند.

فرمانده فراجا افزود: در این حادثه 11 نفر از همکاران در تامین امنیت به شهادت رسیدند به دنبال آن با تلاش اطلاعاتی که صورت گرفت در حوزه‌های مختلف مخصوصا اقدام تروریسی شهرستان راسک ضربات پی در پی در چندین نقطه به پیکره جیش الظلم زده شد و تعدادی هم به هلاکت رسیدند.

سردار رادان گفت: تعدادی دستگیر شدند و در حال جمع‌آوری اعترافات دستگیرشدگان هستیم.

گفتنی است گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیروهای حافظ امنیت و مردم بیگناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال ۸۸ در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است.

همچنین اقدام انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی (ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال ۸۹ که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان شد از دیگر اقدامات ننگین این گروهک است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.