سرپرست فرمانداری بانه گفت: دهه فجر ۱۷۱ پروژه به ارزش ۶ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۷۱ پروژه دهه فجر در بانه آماده افتتاح است

به گزارش قدس آنلاین، احسان درویشی روز پنجشنبه در نشست خبری باخبرنگاران که به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: با احتساب ۱۰۰ پروژه ای که هفته دولت سال جاری در این شهرستان به بهره برداری رسیده است امسال در مجموع ۲۷۱ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تقدیم مردم مرزنشین بانه شده است.

وی به پروژه های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح پروژه پست توزیع برق شماره ۲، بهره برداری از کارگاه زیتون نور گستران غرب، کارگاه های تولید لوازم خانگی هیرا صنعت بانه، گازرسانی به ۱۲ روستا، پنج پروژه آسفالت و سه پروژه روکش آسفالت راه های روستایی از جمله پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری بانه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند، اظهار کرد: ۱۱۰ شعبه رای گیری شامل ۴۸ شعبه شهری و ۶۲ شعبه روستایی در این شهرستان مستقر می شود و از این تعداد ۵۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه هم سیار خواهد بود.

درویشی با بیان اینکه امسال در شهرستان شعب آفلاین نخواهیم داشت، افزود: تعداد همکاران عوامل اجرایی و دست اندرکاران در این انتخابات بیش از هزار و ۷۰۰ نفر بوده که اسامی آنان در سامانه جامع انتخابات ثبت شده است.

وی بیان کرد: سوم تا نهم اسفند ماه به مدت هفت روز نامزدهای انتخابات به طور قانونی مجاز به تبلیغات هستند و به غیر از این مدت هر گونه تبلیغاتی غیرقانونی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه تفاوت انتخابات امسال با انتخابات دوره های قبل را باتوجه به فناوری های نوین اشاره کرد و گفت: در این دوره شناسنامه مهر نخواهد شد و با پنج مدرک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت سربازی، گواهینامه و گذرنامه می توان رای داد که این مهم باعث تسریع در فرایند انتخابات خواهد شد.

درویشی یادآور شد: تا پایان سال جاری هم خانه مطبوعات و رسانه های مجازی این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.