معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : در راستای رفاه بیشتر مردم پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی اینترنتی خواهد بود.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی اینترنتی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین سید میعاد صالحی، معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جلسه ستاد نوروزی راه آهن بر لزوم آمادگی کامل راه آهن و شرکت‌های ریلی مسافری جهت ارائه بهترین خدمات به مسافرین تاکید کرد.

مدیرعامل راه آهن با اشاره به لزوم تکریم هرچه بیشتر مسافرین گفت: ما وظیفه داریم آنچه که موجب رفاه و جلب رضایت مردم  هست را فراهم کنیم تا مسافران با خاطره‌ای خوش سفر خود را به پایان برسانند.

 صالحی با اشاره به اینکه قطار همیشه یک حس مثبت را در مردم ایجاد کرده و مردم ما خاطرات خوشی از مسافرت ریلی دارند افزود: باید به تمام جزییات یک سفر رضایت بخش از جمله سیر ایمن، اعزام بدون تاخیر قطارها، وضعیت مناسب بهداشتی و رفاهی کوپه ها، سرمایش و گرمایش مطلوب، سرویس‌های بهداشتی مناسب در طول مسیر و نیز داخل قطارها، وضعیت مناسب نمازخانه‌های بین راهی، پخش محتوای مناسب صوتی یا تصویری در قطارها و ... توجه داشته باشیم و اقدامات لازم برای ارتقای سطح رفاهی قطارها را انجام دهیم.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: زمانی که حقوق مردم و تکریم آن‌ها از سوی راه‌آهن و شرکت‌های ریلی مسافری به طور کامل رعایت گردد می‌توان از مردم انتظار رعایت بیشتر قوانین و هنجارهای اجتماعی را انتظار داشت. بعبارت دیگر وظیفه داریم قطارهای ما از کیفیت لازم برخوردار باشند و مسافرین شاهد باشند که برای تکریم و رضایت آن‌ها برنامه داریم و جدی هستیم؛ همچنین لازم است به صورتی استوار نسبت به سوار نکردن افراد بدون بلیت یا کسانی که بلیت همنام ندارند اقدام کنیم و از مسافران بخواهیم که هنجارهای اجتماعی از جمله حجاب را مطابق قوانین و مقررات رعایت نمایند.

صالحی درباره نحوه فروش بلیت قطارها افزود: با توجه به توسعه زیرساخت‌های فروش اینترنتی بلیت قطارها و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین مردم، تقاضاهای زیادی به ما رسیده است که امکان خرید اینترنتی بلیت قطارها افزایش یابد. در این راستا ما در پیش‌فروش‌های آینده اولویت را به فروش اینترنتی خواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.