سخنگوی دولت با گلایه از روایت نشدن دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در ایران اسلامی و با تلاش جوانان نخبه این مرز و بوم به دست آمده، بیان کرد: ترسیم و نمایش واقعیت پیشرفت ایران اسلامی بر دوش ماست و باید آنرا روایت کنیم.

سخنگوی دولت: باید واقعیت پیشرفت ایران اسلامی را روایت کنیم

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت با حضور در آیین اهدای نخستین جایزه ملی روایت پیشرفت، به نقل خاطره جالبی از گفت‌وگو با جوانان نخبه در خصوص میزان پیشرفت ایران پس از انقلاب پرداخت و گفت: در نشست با جمعی از نخبگان درباره اصل سوال از جوانان نخبه پرسیدم که «آیا واقعا عقب‌افتادیم؟» چند آمار برای آنها اعلام کردم، چهره بچه‌ها کمی تغییر کرد.

بهادری جهرمی با اعلام اینکه برای آن جوانان نخبه از بالا بودن نرخ باسوادی در کشورمان نسبت به میانگین جهانی گفتم، تاکید کرد: نرخ باسوادی در ایران نصف میانگین جهانی بوده، این در حالی است که هم‌اکنون به ۱.۵ برابر نرخ متوسط جهانی رسیده‌ایم.

وی افزود: این جوانان نیز وقتی جستجو کردند، دیدند که در مقایسه با امریکا نیز نرخ باسوادی در کشور ما بالاتر است.

بهادری جهرمی اذعان داشت: ایران مملو است از پیروزی‌هایی که با همت ملت به دست آمده است.

وی افزود: این شما و این عرصه بزرگ جهاد تبیین که حضرت آقا بر دوش ما نهاده است؛ من به واسطه جایگاهم بیشتر و شما عزیزان پیرو نیز تا حدودی بار مسئولیت‌مان را آنگونه که ولی‌مان امر کردند، از زمین برنداشتیم.

سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر مادران و خانواده شهدا، ایران اسلامی مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت بیشتری طی کند و تمام مسئولان و نخبگان بتوانند بار مسئولیت مسیر پیشرفت را با موفقیت از زمین بلند کنند.

ترسیم واقعیت پیشرفت ایران اسلامی بر دوش ماست و باید آنرا روایت کنیم

علی بهادری جهرمی با گلایه از روایت نشدن دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در ایران اسلامی و با تلاش جوانان نخبه این مرز و بوم به دست آمده است، گفت: امروز کشت فراسرزمینی در کشورهای دیگر فعال کرده‌ایم اما متاسفانه آنرا روایت نمی‌کنیم! در حوزه سلامت جز ۱۰ کشور برتر دنیا شدیم و آنرا روایت نکردیم! امروز ربات جراحی سینا به سایر کشورها می‌فروشیم اما متاسفانه آنرا روایت نمی‌کنیم!

سخنگوی دولت تاکید کرد که در حوزه‌های مختلف پیروزی‌ها و روایت‌ها داریم و این بار مسئولیت را بر دوش ما سنگین‌تر می‌کند، ترسیم و نمایش واقعیت پیشرفت ایران اسلامی بر دوش ماست و باید آنرا روایت کنیم.

وی افزود: ایران در حالی با این سرعت در حال حرکت به سوی پیشرفت است که جنگ تمام عیاری علیه ما به راه انداخته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.