جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: برای تحقق امنیت و تسهیل تردد زائران از همه ظرفیت های اطلاعاتی و عملیاتی بهره خواهیم برد و در این زمینه آماده همکاری همه جانبه با طرف عراقی هستیم.

آماده همکاری همه جانبه با عراق در مأموریت اربعین هستیم

به گزارش قدس آنلاین سردار محمد شرفی در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی اربعین که در محل وزارت کشور با حضور "سعد معن ابراهیم" معاون وزیر کشور عراق و هیأت همراه برگزار شد، اظهار داشت: جا دارد در ابتدا حضور در کشورمان را به شما و هیأت همراه خوش آمد بگویم و از طرف سردار رادان فرمانده کل انتظامی از شما بابت اقدامات انجام گرفته در اربعین گذشته تقدیر می‌کنم.

وی افزود: کارها و اقدامات مشترک دارای فرایندی است که قطعاً باید استراتژی و اقدامات عملیاتی ما با تشکیل کمیته‌های مشترک رصد شوند تا نتیجه بهتری در عمل حاصل شود.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه ما و کشور عراق دارای اشتراکات بسیاری از همه وجوه داریم، خاطرنشان کرد: در سیاست‌ها و راهبردها مشکلی نداریم و در سطح اجرا گاهی دچار برخی مشکلاتی می‌شویم که امیدواریم با توافقاتی که صورت می‌گیرد و همچنین تشکیل کمیته‌های مربوطه این مقدار جزئی مشکلات نیز مرتفع شود.

سردار شرفی افزود: تشکیل کمیته آموزش، امنیت مرز، مواد مخدر و جرایم سازمان یافته از نیازهای ضروری است که می‌تواند کمک بسیاری در رفع مشکلات داشته باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه معتقدیم بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع خواهد شد و باید نفراتی را از هر دو طرف برای پیگیری این موضوعات معرفی کنیم.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: در توافقات قبلی صورت گرفته استفاده از پلیس زن در آن سوی مرزها مورد تاکید قرار گرفته بود که امیدواریم با افزایش این نیروها تسهیل تردد بیشتر برای زائران را شاهد باشیم.

سردار شرفی در پایان با بیان اینکه با تمام توان در خدمت زائران خواهیم بود خاطر نشان کرد: برای تحقق امنیت و تسهیل تردد زائران از همه ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی بهره خواهیم برد و در این زمینه آماده همکاری همه جانبه با طرف عراقی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.